Μετάβαση από child pose σε downward facing dog και οφέλη

Σκύλος που κοιτάζει προς τα κάτω

Το Downward Dog είναι μία στάση που κάνει τους πάντες μακρύτερους , ψηλότερους , ισχυρότερους , πιο ευτυχισμένους ,πιο ευέλικτους και ενεργοποιημένους.

Ωφέλη

  • Ενισχύει τα οστά και τους ώμους

Όταν βρίσκεστε στον Down Dog ,θέλετε να περιστρέψτε εξωτερικά τα άνω χέρια για να δημιουργήσετε χώρο γύρο από το κεφάλι και το λαιμό . Δοκιμάστε και περιστρέψτε τους εσωτερικούς σας αγκώνες τον ένα προς τον άλλο . Μην κλειδώσετε τους αγκώνες σας ,αλλά πιέστε τους τρικέφαλους μυς στα οστά του βραχίωνα . Πιέστε σταθερά τα χέρια σας στο χαλί , ειδικά στην περιοχή του αντίχειρα και του δείκτη.

Το Down Dog είναι επίσης καλό για τους καρπούς και μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη του συνδρόμου καρπιαίου σωλήνα.

  • Τονώνει τον πυρήνα και την μέση

Καθώς κρατάτε το Down Dog ασχολείστε ενεργά με την κεντρική περιοχή σας . Επικεντρωθείτε στο να τραβήξετε τα κάτω κοιλιακά σας προς τα μέσα και ελαφρώς προς τα πάνω, ενώ σύρετε τα μπροστινά κάτω πλευρά σας το ένα προς το άλλο και επιμηκύνοντας τις πλευρές της μέσης σας .

Το Downward Dog είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενισχύσετε και να τονίσετε τους κοιλιακούς .Φροντίστε επίσης να εμπλέξετε τους μυς του πυελικού εδάφους τραβώντας μια γραμμή από τη βάση της σπονδυλικής σας στήλης  που εκτείνεται μέσω της κορώνας του κεφαλιού.

  • Επιμηκύνει γάμπες – πίσω μηρό

Ένα απο τα αγαπημένα μου πλεονεκτήματα του Down Dog είναι το τέντωμα του σώματος , κυρίως τα πόδια. Ακόμα και αν είστε πολύ άκαμπτοι και σφιχτοί , μπορείτε να κρατήσετε τα γόνατα σας λυγισμένα και θα αισθανθείτε ακόμα το τέντωμα στο πίσω μέρος των μηρών.

Θα κερδίσετε επίσης δύναμη στα πόδια ενώ τα μεγαλώνετε. Εμπλέξτε ενεργά τα τετρακέφαλα σας για να ανοίξετε τα κορδόνια. Φανταστείτε τα τακούνια σας να επιμηκύνονται στο πάτωμα καθώς σηκώνετε τους γοφούς σας προς την οροφή.

  • Φέρνει την ροή του αίματος στον εγκέφαλο

Το Down Dog είναι μία πολύ βασική αντιστροφή και ιδανικό για αρχάριους , καθώς οι περισσότερες άλλες αντιστροφές είναι κάπως δύσκολες. Όταν έχετε το κεφάλι σας κάτω από την καρδία σας , θα μεταφέρετε τη ροή του αίματος στον εγκέφαλο.

Αυτή η θέση είναι ιδανική για να ανυψώσετε την ενέργεια σας και να σας βοηθήσει να εστιάσετε. Καθώς αφήνετε το κεφάλι σας να κρέμεται πολύ , θα απελευθερώνετε επίσης οποιαδήποτε ένταση στο λαιμό σας . Εξασκηθείτε αυτό το πρωί για να ξυπνήσετε ή σε οποιοδήποτε  σημείο της ημέρας για να πάρετε μια ανάσα καθαρού αέρα και να επαναφορτίσετε τις μπαταρίες σας .

  • Τεντώνει την σπονδυλική στήλη και ενισχύει την πλάτη

Όταν ασκείστε το Down Dog είναι ένα απίστευτο συναίσθημα να έχεις μήκος στο πίσω μέρος του σώματος . Αυτή η στάση είναι θεραπευτική για την περιποίηση της πλάτης και μπορεί να βοηθήσει να θεραπεύσει το σώμα σε όλα τα επίπεδα.

Με την  επιμήκυνση και το τέντωμα της σπονδυλικής στήλης , εισάγετε περισσότερο οξυγόνο στο σώμα . Θα αισθανθείτε μια ισχυρότερη μακρύτερη ραχοκοκαλιά και σπονδυλική στήλη καθώς και περισσότερη δύναμη σε ολόκληρο το πίσω μέρος του σώματος καθώς ασκείτε αυτήν την στάση.

Συνιστώ ανεπιφύλακτα σε αρχάριους και σε όλους τους επαγγελματίες της Yoga να << περπατούν>> το σκυλί τους καθημερινά      Subscribe  Youtube  https://bit.ly/3a6OOtC

By : Nicki Petroulaki Power House Project


 


Πείτε τη γνώμη σας

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας
Κλείσιμο

Συμμετοχή

Θα λάβετε ένα e-mail για επιβεβαίωση, αμέσως μετά την αποστολή της δήλωσης σας για συμμετοχή.