Pilates και άντρες

Οι άντρες συχνά αποφεύγουν το Pilates επειδή μοιάζει με μια γυναικεία πρακτική. Αλλά στην πραγματικότητα, πολλοί επαγγελματίες αθλητές το χρησιμοποιούν ως μια μορφή cross-training για να βελτιώσουν τη συνολική τους απόδοση.

Είναι το Pilates χρήσιμο για τους άνδρες;

Σκεφτείτε αυτό: Το Pilates ξεκίνησε από έναν άντρα, τον Joseph Pilates όπου γύμναζε και θεράπευε άντρες και γυναίκες.

Δεν υπάρχει τίποτα διαφορετικό σχετικά με την εκπαίδευση Pilates για τους άνδρες. Η μέθοδος Pilates είναι η ίδια για όλους. Το Pilates προσφέρει μια εξαιρετική προπόνηση , ανεξάρτητα από το φύλο.

Οι άνδρες μπορεί να διαπιστώσουν ότι οι μύες τους είναι λίγο πιο σφιχτοί από τις γυναίκες. Ειδικά στους γοφούς και το θώρακα. Οι ασκήσεις  όμως μπορούν εύκολα να τροποποιηθούν για να επιτρέψουν σε αυτές τις περιοχές να τεντωθούν σταδιακά.

Γιατί να ξεκινήσει Pilates ένας άντρας ;

  • Το Pilates χτίζει δύναμη και ομοιόμορφη ανάπτυξη

Πολλοί άντρες περνούν ώρες κάθε εβδομάδα ανυψώνοντας βάρη, δημιουργώντας τις μεγαλύτερες ομάδες μυών. Δυστυχώς, παραμελούν άλλους σημαντικούς μύες που είναι απαραίτητοι για τη συνολική δύναμη. Το Pilates χτίζει δύναμη σε κάθε μέρος του σώματος . Το Pilates εστιάζει πολύ συγκεκριμένα στους μύες, τους συνδέσμους και τους τένοντες . Για να χτίσει δύναμη και να διατηρήσει την ευελιξία, τόσο απαραίτητο για την ευκολία της κίνησης.  Το Pilates φτάνει στους μικροσκοπικούς σταθεροποιητές και αλλιώς παραμελημένους μύες, που δεν συνειδητοποιήσατε καν ότι χρειάζονταν προσοχή. Οι οποίοι με τη σειρά τους στηρίζουν τους μεγαλύτερους μυς σας.

  • Το Pilates αυξάνει την ευελιξία και την στάση του σώματος

Αυτές τις μέρες πολλοί από εμάς ζούμε σε μια καθιστική ζωή. Δεν κινούμαστε αρκετά και αυτό έχει σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία και τη μακροζωία μας. Χωρίς ευελιξία αισθανόμαστε άκαμπτοι και πληγωμένοι. Το pilates διδάσκει στους ανθρώπους να διατηρούν μια εύκαμπτη σπονδυλική στήλη . Έτσι ώστε τα άλλα μέρη του σώματός τους – οι αρθρώσεις, οι ιστοί και οι σύνδεσμοι – να μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους. Μια δυνατή, εύκαμπτη σπονδυλική στήλη είναι σύμμαχος μας. Χωρίς ευκολία κίνησης και καλή στάση του σώματος, μπορούμε εύκολα να τραυματιστούμε.

Η σωστή στάση του σώματος μειώνει τη φθορά της σπονδυλικής στήλης σας και βελτιώνει την ισορροπία σας, η οποία μπορεί να μειώσει την ποιότητα καθώς μεγαλώνετε.

  • Το Pilates βελτιώνει τη στάση του σώματος και χτίζει έναν ισχυρό πυρήνα

Το Pilates διορθώνει την κακή στάση του σώματος ενισχύοντας τους μύες που σας «σηκώνουν». Η καλή στάση δεν είναι μόνο για την εμφάνισή σας – αλλά και για την υγεία σας. Όταν οι άντρες έρχονται για πρώτη φορά στα μαθήματα Pilates, πιστεύουν ότι είναι αργό. Είναι ανυπόμονοι για πρόοδο. Και είναι αλήθεια. Μπορεί να χρειαστεί χρόνος για την αποκατάσταση της ζημιάς και της παραμέλησης που συσσωρεύεται στο σώμα σας με την πάροδο των ετών.  Με την πάροδο του χρόνου, η καλύτερη στάση του σώματος και η ισχυρή αντοχή του πυρήνα θα κάνουν τη διαφορά.

  •  Μειώνει τον πόνο στην πλάτη

Ο πόνος στην πλάτη, ιδιαίτερα ο πόνος στο κάτω μέρος της πλάτης, είναι πρόβλημα για όλους. Συνήθως οφείλεται σε θέσεις εργασίας που είναι για πολλές ώρες καθισμένοι σε μια καρέκλα. Το Pilates έχει αποδειχθεί εξίσου αποτελεσματικό με, αν όχι περισσότερο από, θεραπεία μασάζ για την ανακούφιση του πόνου στην πλάτη – που φαίνεται να επηρεάζει σχεδόν όλους μας (άνδρες και γυναίκες) όσο μεγαλώνουμε.

  • Το Pilates βοηθά στην πρόληψη και την αποκατάσταση τραυματισμών

Τρεις από τις βασικές αρχές του Pilates είναι η ακρίβεια, η κεντράρισμα και ο έλεγχος. .Μία από τις πιο κοινές αιτίες τραυματισμού είναι η ακατάλληλη μορφή . Με το Pilates, ισορροπείτε κυριολεκτικά το σώμα σας και μηδενίζετε σε σωστά ευθυγραμμισμένη σκελετική και μυϊκή δομή. Αυτό θα φέρει σωστή ευθυγράμμιση σε όλα όσα κάνετε. Δεδομένου ότι το Pilates μπορεί να προσαρμοστεί σε οποιοδήποτε επίπεδο και για οποιονδήποτε τραυματισμό, κάνει μια όμορφη προσθήκη σε ένα πρόγραμμα φυσικής θεραπείας.

  • Αναπνεύστε καλύτερα

Το Pilates επικεντρώνεται στην  αναπνοή,( πλευρική αναπνοή) η οποία οξυγονώνει τους μύες σας (και ολόκληρο το σώμα σας) έτσι ώστε να μπορούν να αποδώσουν καλύτερα. Επιπλέον, η βαθιά, ποιοτική αναπνοή βοηθά την καρδιά σας με την κυκλοφορία του αίματος, μειώνει το στρες και αυξάνει τη συνολική πνευματική διαύγεια. Η σωστή αναπνοή βοηθά ακόμη και με τραυματισμούς.  Η άσκηση τεχνικών αναπνοής Pilates κατά την εκτέλεση οποιωνδήποτε ασκήσεων θα βοηθήσει στην πρόληψη τραυματισμού. Σε μια μελέτη , η αναπνοή Pilates (πλευρική αναπνοή) κατά τη διάρκεια ασκήσεων κορμού αποδείχθηκε ότι μειώνει και αποτρέπει τον τραυματισμό σε σύγκριση με τις ίδιες ασκήσεις που εκτελούνται χωρίς εστίαση στην αναπνοή.

Έχεις ακόμα αμφιβολίες ότι το Pilates είναι για ΟΛΟΥΣ ;;;


Από  την Θεοδώρα Μπουλινάκη , πιστοποιημένη Pilates Instructor


Πείτε τη γνώμη σας

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας
Κλείσιμο

Συμμετοχή

Θα λάβετε ένα e-mail για επιβεβαίωση, αμέσως μετά την αποστολή της δήλωσης σας για συμμετοχή.