Yoga και σωστή διατροφή ,για δυνατό ανοσοποιητικό

Ρευματοειδής Αρθρίτιδα. Η γιόγκα προσφέρει ανακούφιση

Πώς η Yoga ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα

Άγχος, βιασύνη, καθημερινές υποχρεώσεις, έλλειψη ύπνου και άσκησης, εποχιακές αλλεργίες, κακή διατροφή. Όλα αυτά αποδυναμώνουν τον οργανισμό μας και μας κάνουν επιρρεπείς σε ιούς, συμπτώματα, ασθένειες. Πριν αρχίσεις να παίρνεις βιταμίνες, μάθε ότι η yoga έχει αποδειχθεί σημαντική ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

Οι αναπνευστικές τεχνικές που χρησιμοποιούνται στη yoga παρέχουν καλύτερη οξυγόνωση. Γίνεται σωστή αιμάτωση στο σώμα και αυτό βοηθάει στην εκκαθάριση του συστήματος.  Με την yoga πετυχαίνουμε την αιμάτωση και οξυγόνωση περιοχών όπως οι πνεύμονες, ο λαιμός, η μύτη και τα αυτιά, που είναι δίοδοι μικροβίων στο σώμα. Έτσι  αποβάλλονται οι τοξίνες που ο οργανισμός μας μαζεύει καθημερινά από ανθυγιεινές τροφές. Χαμηλά επίπεδα ενέργειας αλλά και κακή ψυχολογία. Συνδυάζοντας τον συγχρονισμό αναπνοής και κίνησης με τις σωματικές στάσεις, το σώμα ενδυναμώνεται, αποκτά περισσότερη ευλυγισία και παράλληλα ενισχύεται η άμυνα του οργανισμού. Η yoga παρέχει μια βαθιά χαλάρωση, εκτονώνοντας την ένταση και απελευθερώνει ορμόνες που προσφέρουν  χαρά και ευεξία, χαρίζοντας καλύτερο ύπνο και διάθεση. Ως γνωστόν, ένας σωστός ύπνος είναι το παν για την υγεία. Τονώνει το λεμφικό σύστημα, καθαρίζει τα κοιλιακά όργανα επιφέροντας σωστή λειτουργία στο γαστρεντερικό σύστημα.  Ενδυναμώνει εκτός από το σώμα και τον οργανισμό, βελτιώνοντας την αντοχή του απέναντι σε ασθένειες.

Ακόμα να γραφτείς σε μαθήματα yoga;

 

Τροφές για δυνατό ανοσοποιητικό

Διατροφή | Power House Project, Γλυφάδα, Αθήνα

Είναι αλήθεια ότι στις μέρες μας το ανοσοποιητικό μας σύστημα είναι ιδιαίτερα ευάλωτο εξαιτίας της έντονης καθημερινότητας. Ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα και να σας προστατέψει από τη απειλή των παθογόνων μικροοργανισμών. Άλλωστε η καλύτερη θεραπεία  δεν λένε ότι είναι η πρόληψη;

  • Σπανάκι

Η δυναμωτική του δράση στον οργανισμό είναι γνωστή. Υπάρχουν πολλοί και ενδιαφέροντες τρόποι να το καταναλώσετε, όπως ωμό σε σαλάτα, βραστό, σε smoothies. Είναι πλούσιο σε βιταμίνη Α, β-καροτένιο και αντιοξειδωτικά που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα και βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • Μπρόκολο

Μπορεί σαν παιδιά να το αποφεύγαμε αλλά χάρη στις αμέτρητες  θρεπτικές του ιδιότητες τώρα θα το αγαπήσουμε. Το μπρόκολο είναι βασική πηγή  βιταμίνης Α, C και E . Περιέχει πολλές άλλες φυτικές ίνες που βοηθούν στη μείωση της φλεγμονής, που συνοδεύει τα κρυολογήματα και τους ιούς.

  • Μανιτάρια

Με σχεδόν μηδενικές θερμίδες το μανιτάρι εξουδετερώνει τις λοιμώξεις. Αυξάνει την παραγωγή λευκοκυττάρων στο αίμα, προστατεύει από ιούς,  τονώνει τον οργανισμό, χαρίζοντας του, εκτός από υγεία και ενέργεια.

  • Εσπεριδοειδή

Ζουμερά φρούτα όπως το πορτοκάλι, το γκρέιπφρουτ, το λεμόνι, το ακτινίδιο, ο ανανάς, το ρόδι περιέχουν ισχυρά αντιοξειδωτικά που προστατεύουν τα κύτταρα από τις ελεύθερες ρίζες. Σημαντικά ένζυμα τα οποία έχουν αντιφλεγμονώδη δράση, είναι πλούσια σε βιταμίνη C, απαραίτητο συστατικό για την άμυνα του οργανισμού . Σε κάλιο που κρατά το σώμα σε σωστή λειτουργία.

  • Γιαούρτι

Έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν γιαούρτι καθημερινά έχουν λιγότερα κρυολογήματα από εκείνους που δεν έτρωγαν. Το γιαούρτι αυξάνει την παραγωγή μιας ουσίας ,η οποία βοηθά στην αναστολή της αναπαραγωγής του ιού.

  • Πράσινο τσάι

Το γνωστό αυτό τσάι για τις αντιβακτηριδιακές του ιδιότητες, περιέχει σημαντικό αριθμό πολυφαινόλων, που εξασφαλίζουν την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.  Κατεχίνες  που μπορούν να καταστρέψουν τον ιό της γρίπης. Για να ενισχύσετε τις ιδιότητες του πράσινου τσαγιού, μπορείτε να προσθέσετε μέλι που έχει εξίσου σημαντική αντιβακτηριδιακή δράση.

 


Πείτε τη γνώμη σας

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας
Κλείσιμο

Συμμετοχή

Θα λάβετε ένα e-mail για επιβεβαίωση, αμέσως μετά την αποστολή της δήλωσης σας για συμμετοχή.